Na severni stran kaninskega pogorja.

Samo Kham

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.880 m

V podjetju Slatnar smo zasnovali nove turno - smučarske vezi in treba jih je testirati.
Tako sva se včeraj podala na s stran Kanina. Ko sva se z avtom vozila, sva imela v mislih snežišče pod ferato Julijo. Pot do tja, čez sedlo Bela Peč, ni prav kratka in pri koči Gilberti naju je ujela lenoba. Namesto v desno sva se obrnila levo sredinsko, proti sedlu Vršič. Na prečki so nju spremljali domorodci Kozorogi, ki so švigali sem ter tja. Uf, kako bi bilo fino, če bi lahko tudi midva bila tako hitra. Ali pa naju bi, kot Božička jeleni, potegnili do vrha. No, žal od tega ni bilo nič. Raje so se držali fizične distance nekaj koron, saj niso imeli mask.
Na koncu prečke se je že začel sneg in z jeziki je bil skoraj povsem povezan vse do vrha snežišča (cca. 2400m) levo od sedla Vršič. Prisopihala sva na sedlo in v upanju na še več snega, pogledala čez rob. Res je bilo na drugi strani še prav solidno zasneženo. V tem obdobju je jezikoslovje povsem običajno in po jeziku snega sva osmučala na drugo stran. Povzpela sva se vse do stene Sr. Vršiča malo pod 2400 m. Sneg je bil kar trd, tako da je cepin prišel zelo prav. Pripela sva Slatnar vezi in odvijugala v dolino. Skozi oske grape, čez pot in skoraj vse do ravnine je bilo vse povezano s snegom. Malce sva popapcala in še enkrat odkorakala na isti vrh, točko. Zgornji del sva še enkrat odsmučala, le da sva se usmerila bolj v desno, tako sva v povprečjo bila dokaj sredinska. Na vmesni ravninci sva si še enkrat oprtala smuči na rame in se lahkih nog (hm, no ja ...) podala še do vrha snežišča levo od sedla Vršič. Korektno naju je vleklo v desno pod Vršiči oz. Pečmi (no, ne vem kaj je pravzaprav prav) in po jeziku nekoliko nazaj v levo. Brez snemanja smuči sva pridrajsala vse do konca snežišča, dobrih pet minut pred kočo Gilberti. Italijanski turisti so se najbrž spraševali, kdo je tu nor.
Skupno sva presmučala okoli 1200 višinskih metrov. Kvaliteta smučanja je bila dosti boljša, kot sva pričakovala. Tudi kamenja ni bilo tako veliko. Le na vrhu tik pod stenami je, s starimi smučmi, vijuganje dosti bolj sproščeno.

• OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zadnja sprememba: 06.07.2020 ob 16:16

Johanca, daj še eno rundo!

Visoke Ture, skupina Velikega Kleka | Johannisberg | Vzhodni greben
Aleš Rotar
zaključek sezone na džonijevem hribu

Visoke Ture, skupina Velikega Kleka | Mittlerer Bärenkopf | Južno sleme (z južnega vrha)