Velikonocna Triglavska TS magistrala II

Uros Ilic

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.500 m

Ob 0900 iz Komne po spodnji poti proti Sedmerim jezerom v popolni megli. Sledi velikega medveda so nam lajsale orentacijo v smeri letne poti preko Lepe Komne. Sledi planina Lopučnica in ob 1200 pri Dvojnem jezeru malica na sramezljivem sonce, na katerem susimo mokre pse.

Sonce in naletavanje snega ob obcasnem vetru je poskrbelo za cudovito zimsko kuliso doline sedmerih jezer. Pod Hribaricami smo videli prvemin doslej edine turase, ki so odvilo proti Zasavski koci.

Spus v Velo polje je bil soliden. Gornji del celo zelo dober. Poiscemo prehod na Konjsko sedlo med rusevjem. Zaradi tehnicnih tezav z opremsko Nejca se nismo držali leve in sli direktno do Doma na Kredarici temvec smo se spustli v konto in se pridruzili poti iz Krme cez Kalvarijo in se nato v mocnem vetru ze precej utrujeni ob 19:30 na Kredarici vsedemo za mizo na zasluzeno vecerjo.

Ob 2100 se nam pridruzi se Miha, ki je prisel preko Komarce, tako da je druzba popolna. Za vzpon na Triglav navdusenja ni. Mocen veter in utrujene noge prevagajo.