U Brda

Primoz Vrhovnik

Da začnem pregovorno...če glava ne misle pa žvot trpi. Do Kovinarske koče je potrebno peš ali na smučeh cca 3 km, ker je preveč snega oz. bolje rečeno cesta ni splužena, je pa vseeno bolje na psih
, je vseeno malo hitreje. Imam čisto nove, vendar so ostali doma...
Do odcepa po cesti proti grapi se malo vleče, naprej gor u brda ni več dolgočasno. Vstopna grapa je zelo lepo zalita, nekaj plazovin in vsega po malo. Vzpenjanje je hitro, če slediš trdi podlagi. Nad prvo stopnjo ,kjer zaviješ levo pod stene je trdo in napihan pršič. Kjer letna pot zavije desno,midva odvijeva levo po dolgi prečki proti Zapiralki. Tukaj je nekaj klože, skorje, mestoma zelo trdo in zdrapano, udiranje do kolen in mestoma tudi malo bolj na prednjih zobeh derez ( na prehodu iz prečke proti zgornjem delu semeri). Zgornji del smeri,kjer se ti odpre pogled na vrh slediva logičnim prehodom, v tem delu je kombinacija vseh vrst snega.
Smučanje v danih razmerah je dokaj zahtevno in na najtežjih mestih smeri je potrebna pazljivost, predvsem zgornji del zaradi trde podlage, srednji del tudi zaradi klože in skorje ki otežuje smučanje. Spodnji del smeri( od križišča z letno potjo) je bolje, spihan pršič , trdi deli snežne podlage so se malo omehčali ....., vendar skorja preti vse do konca smeri :). Po cesti do avta je mentalni trening , priporočam pravo mažo za smuči! Temp snega med -4/-8, se pravi Swix CH7 prava izbira, ali pa vsaj sprejček briko xls 4.0......., če tega ni ,pa deluje tudi navadna krema za obraz faktor 30, ali pa močne roke!