Nad Tegoško planino

Andrej Mesner

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.500 m

Zvečer sem kolebal, kam ga mahniti zjutraj. Glede na včerajšnje tipanje razmer na severu, sem se odločil za južne lege. Idejo mi je dal Aleš, ki je ta teden naredil reklamo za Tegoško goro. Z avtom se pripelje že kar nekaj naprej od razcepa za Kofce in Pungar. Najprej nad Tegoško planino (cesta ni več zvezno zasnežena, 3-4 krat sem moral sneti smuči), nato proti Tegoški gori. Nad planino sem nadel dereze, kljub ne ravno mrzli noči, je bil sneg dobro pomrznjen, tako da je bila hoja udobna. Najprej sem se usmeril na vrh zahodno od Tegoške gora, ki ima pobočje obrnjeno na JV in je bilo ob 8h že prav dobro za odvjugat v dolino, nato spet na dereze in na Tegoško goro, kjer je na JZ legah ravno začelo počasi odpuščati. Z vrha me je zvabila še grapa/pobočje na JV, ki je bila idealno odpuščena in je bilo res enkratno vjuganje cca 350 vm. Potem spet nazaj na vrh in po JZ pobočjih v dolino. Pri avtu sem se pa začel ukvarjeti s predrto gumo, za katero sem vedel že zjutraj, ampak sem jo ignoriral. Če avto nima rezervne gume, je kar zabavno. Na srečo sem se s pomočjo tekočine za "popravilo" gume uspel "privleči" do doma.

• Levo je bil prvi jutranji vrh
  • To pobočje me je še enkrat zvabilo v dolino
  • Smer zadnjega spusta

Zadnja sprememba: 24.03.2019 ob 21:46

V pričakovanju pomladi

Kamniško-Savinjske Alpe | Storžič | Peto žrelo
Slavc R GRS
Not for a one trick pony...