Krasna junijska

Primoz Vrhovnik
Julijske Alpe | Dovški Križ | Z vrha direktno v Jugovo grapo

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.350 m

Začnemo malo po polčetrti zjutraj proti za Akom. Na produ pod bivakom, se malo razlegedamo in odločimo se za Jugovo grapo. V Kačjem jeziku je vstopna rampa izgledala malo bogo in jaz sem bil šibek po drugi dozi Pfizerja ...in še in še in kaj pa če...etc . Na koncu se je izkazalo, da smo zadeli desetico danes (5+5).
Sneg super predelan vse do vstopa v grapo, mimo Treh macesnov po lepo zaliti grapici navzgor. Vhod v zgornji del je mestoma malo napokan, vendar je kar nekaj možnosti na izbiro za lagoden vstop . V grapi gre najhitreje po globokem "kanalu", moker sneg, vendar ne gnil, nekoliko mehkeje kot v spodnjem delu snežišča.
Grapa na vrh Dovškega Križa ima razpoko, ni široka,je pa zelo globoka. Mi smo šli kar na vrh Jugove in naokoli na Dovški Križ.Spotoma smo malo pogledali v grapo , še vedno je narejena. V zgornjem delu proti vrhu Dovškega K., je mestoma malo ozko, vendar so naklonine zmerne in podlaga odlična za smučanje.
Z vrha odsmučamo ob 8.15, nič prepozno! Vse lepo povezano do priključitve v Jugovo, iztopni del je potrebno malo popaziti in skočiti preko razpoke v glih prav mehko Jugovo. Nadaljevanje je bila res odlična uživaška smučarija. Vse do višine 1350m . V spodnjem delu je najbolje dol gledano po levi strani, preko borovčkov in malo po redkem polomljenem gozdu, za finale pa gladka valovita plaznina...( kot jugo na morju)....., da rečeč, prmejdun je blo dobr...in še celo pot v dolino sam prisebi godrnjaš "ura je devet mi pa tak dan za sabo".....no ura je že pet popldan in jaz sem še kar tam :)).
Imela sva danes s Klemnom eno dobro smučarko zraven, bila je češnja na torti! Dobro smuča ni kej.
Uživali za vas Tina, Klemen in Trubar .

• Na vrhu
  • Proti Jugovi
  • V kanalu
  • Začetni del spusta
  • Ozke ožine v zgornjem delu