First minute...

Aleš Rotar

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.600 m

Zihr je zihr, sem si rekel, raje zdaj prvomajski aranžman kot ostati brez. Še pod vtisom Sternspitze na eni in groženj s toplim valom, plažo, hudo Greto in tako naprej sem si rekel: and now for something completely different (re Monthy Python): na skoraj sosednji hrib sobotnemu, samo malo pametnejši dostop, kot včeraj. Seveda me karantanska scena na parkirišču ni presenetila, samo še Knežji kamen je manjkal. Nekaj malega nemščine se je sicer slišalo, zato pa več slovenskih napotkov, od tega, kako se uporablja cepin do pojasnila, da čelade ni treba natakniti že na parkirišču. A roko na srce: bilo je prav prijetno, vsem in vsakemu privoščim tak dan. Če pa je bil celo prvi turni smuk, toliko bolje! Saj ne more biti samo martr.

V Faschauni je bilo lepo, pri znemenju sem oddal priprošnjo za še eno pošiljko, zgoraj pa se je množica hitro razkropila na flanki in sonce je ravno prav stenstalo sneg, da je udobno letelo v nebo, do nekje 2200 spomladansko, potem pa je na širokih Ripih vseeno malo zdrsavalo na suhem poprhu na trdih, zjutraj celo malo poledenelih smučinah. To si velja zapomniti, sva si rekla in si že izbrala smer spusta, tam, kjer sonce vseeno ni ojužilo napihanca, desno dol gledajoč od večine, nekako v vpadnici macesnov nad planino. Na vrhu je sicer pihalo, snega je dovolj za veleslalom v vrhnjem cevastem hodniku, celo grdo trdo napihan je bil tik pod vrhom. Kamor pa večji del tursašev ne pride, ker je prej schidepot.

Dol je letelo, kot se spodobi, odjenjalo je stopenjsko, rezala sva girlande z nekaj dihalnimi pavzami. Uspešno sva rešila tudi rebus bodeče žice. Spodaj pa se že delajo kuclji v prehodih! Po dobrih treh urah sva bila nazaj pri avtu s še eno dozo #allwaysgoodtimes. Mogoče mi bo pa naslednji vikend končo uspelo do svete krvi?

• Smučin je veliko na izbiro.
  • Zadnji metri, spihano, trše in hitreje peš.
  • V Faschauni je lepo, ia ia ooo.....
  • Pogled na half pipe in schidepot.

Zadnja sprememba: 02.02.2020 ob 22:46

Triglav

Visoke Ture, skupina Goldberg | Feldseekopf | Direktna (na vzhod)