Božanski Lenzspitze

Primoz Vrhovnik
Peninske Alpe | Lenzspitze | Severovzhodna stena

Napokam bicikl & smuče in grem zapravljat denar v Švico. Prvotni namen glede na vremensko napoved je bilo prvo smučanje in nato kolesarjenje. Obrnilo se je povsem drugače. Dva dni pedeliranja v okolici Zermatta na višinah preko 3000 m in en dan v okolici Saas Feeja po panoramskih singlah,kjer sem poskušal vsaj za trenutek uzreti steno Lenzspitzeja. Nisem imel te sreče, vrhovi so bili v oblakih. Vremenska napoved je bila za petek odlična, po treh muhastih dneh z kar veliko količino padavin.
V četrtek se ob jasnem dopoldnevu iz Saas Feeja odpravim do Mischabelhütte na 3.329m. Polovica poti je bila kopna, v nadaljevanju po skalnem grebenu je bilo z vsakim metrom več snega, kar me je močno upočasnilo. Ob treh popoldan , v gosti megli in sneženju končno zagledam kočo. Stene še vedno nisem videl, kar me je nerviralo. Oskrbnik koče mi ni vlival veliko upanja, bila naj bi celo zimo in pomlad popolnoma ledena. V zadnjih petih dneh pa je veliko snežilo , kar me je navdajalo z upanjem da bo ok in obenem skrbelo zaradi plazov. Pozno popoldne sem se zelo razveselil prihoda dveh mladih francoskih smučarjev , ki sta imela isti cilj kot jaz.
V petek se ob 2 zjutraj v megli in rahlem sneženju odpravimo proti steni. Novega snega po razu do ledenika čez kolen, po ravnem ledeniku do vstopa v steno na smučeh je šlo dokaj hitro , kjer je bilo vreme popolnoma jasno.
Ob 4.30 vstopimo v steno in dobri dve uri je sama poezija pogledov in plezanja. Polovico poti se izmenjujemo in hitro napredujemo, zadnji del so mladcema nekoliko pošle moči, tako da večinoma do vrha zgazim sam. Snega v steni mestoma veliko, mestoma skorajda nič, vendar vsem je bilo jasno , da bo smučanje odlično.
Ob 6.45 stojimo na vrhu 4.294 m meni enih najlepših sten v Alpah ob prekrasnem vremenu in pogledu na okoliške vrhove- veliko njih zgleda izredno mamljivih za prihodnje.
Ob 7.30 posamezno odsmučamo vsak v svojem slogu. Dvema nama jo je uspelo odsmučati brez prestanka v celoti...., kriki veselja so odmevali in noge žarele! V soncu po ledeniku in pri koči v oblake. Odsmučamo še dodatnih 1000 višinskih po desnem delu ostenja od koče navzdol po južnem snegu, v megli je bil to kar mentalni izziv. Še slabo uro po poti do avta, ...., Dire straits na full in plavanje v Thunerseeju ..., pa se zbudu iz sna naslednji dan!! Zadnja v sezoni je bila najlepša!