Za zaključek sezone

Marina Rugelj

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.930 m

Zjutraj se nam ni pretirano mudilo, saj je vremenska napoved napovedovala lepše vreme popoldne. Tako smo ob 9.00 parkirali in močan veter je podil oblake sem in tja, pa tudi našo opremo. Avtov je bilo presenetljivo malo, lahko bi jih preštel na prste ene roke, slovenskih registracij ni bilo videti.
Termometer je kazal 9 stopinj, a zaradi vetra ni bilo nobene vročine. Tako je bil sneg ravno prav omehčan za prijeten vzpon tudi brez srenjačev. Mi pa smo bili kar ves čas oblečeni v vetrovke in rokavice.
Med malico na sedlu so se oblaki precej razkadili. Ob 12.00 smo odmsučali z vrha. V zgornji tretjini je ponoči zapadlo nekaj novega mokrega snega, ki je upočasnil naše vijuganje navzdol. Nižje pa je bila smuka prava uživancija. Ravno prav omehčan, pa nič razrit sneg. Trije pari, ki so imeli danes enak cilj kot mi, so že odsmučali in tako je so bil ves hrib samo za nas. Vsi smo bili enotnega mnenja, da tako čudovite smuke po žlebu navzdol še nismo nikoli imeli, čeprav smo tukaj vsako leto za konec sezone. Prismuča se do avta. Tako bo več ali manj verjetno še kak teden.
Ko smo se po cesti spuščali v dolino, je sonce prijetno grelo in množice turistov so se valile navzgor. Mi pa smo občudovali številne bele slapove, ki so bučali po temnih skalah od vsepovsod, na levo in desno. Kot v pravljici. Lepo smo se imeli.

Zadnja sprememba: 13.06.2021 ob 20:35

Pršičasta severna flanka Bele gore.

Grajske Alpe | Mont Blanc | Severne vesine
Štehi TurnaRit
Junija se gre smučat in ne na morje