Z DILAMI NA HRBTU DO CILJA IN NAZAJ

Andraz Gulic
Karavanke | Vrtača | Osrednja grapa

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.700 m

Kljub slabim razmeram je padla ideja, da gremo presmučat osrednjo Grapo v Vrtači v kolikor nam bodo razmere sploh dopuščale . Ob 7 zjutraj prispemo na parkirišče pred Zelenico in se nam odpre lep pogled na kopno melišče pod vrhom Štanske čeri :D (nič kaj obetavno za turnega smučarja ). Do koče je bilo vse kopno tu pa tam kakšna zaplata snega, od koče dalje prvi del nekoliko več snega vendar ne dovolj za hojo smučkami kaj šele za smučat dol. Na tej točki je bilo jasno da bo današnji naslov ture z dilami na hrbtu do cilja in nazaj. Kljub temu dober trening za kondicijo . Na suhem ruševju nas pričaka množica ljudi kjer so izvajali alpinistični tečaj. Na srečo je vsa ta druščina ostala na ruševju tako da smo grapo imeli samo zase. Vstopli smo po Levi grapi kjer so bile razmere idealne za vzpon. Trd sneg brez ledu kje so cepin in dereze lepo držale. Na vrhu Vrtače je kr precej pihalo tako, da smo se kar se, da hitro spustili po osrednji grapi proti ruševju . V zgornjem delu nas je pričakal malo svežega napihanega snega tako da so smučke lepo držale tudi na obratih. Vmes nas je pričakal en manjši skalni skok tako da ni šlo drugače kot dat smučke in bord spet na rame in ta dva metra prehodit. Spodnji del je bil bolj leden in snega samo do vstopa v Grapo. Suma sumarum je bilo vse skupaj morda 10 min smučanja/bordanja vendar kljub temu lepa izkušnja in zaslužen vsak zavoj.
Po poti v dolino pa z mislim nekje v Avstrijskem powder-ju za naslednji dan.

• pogled na suho rušovje
  • Leva grapa
  • izstop
  • na vrhu Vrtače
  • začetk spusta
  • Sama sreča :D

Zadnja sprememba: 20.01.2020 ob 18:09

Tudi pri nas se dobro smuča