Urner Traverse, od Andermatta do Engelberga

Andrej Mesner

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.300 m

V četrtek 18.4. smo se odpravili proti Švici, natančneje proti Andermattu. Prespali ob avtu v vasici Realp proti prelazu Furka, kjer je cesta še zaprta. Plan je bil prečenje od Andermatta do Engelberga z manjšimi ovinki od klasične poti, ki pelje od koče do koče. V petek smo se zjutraj odpravili mimo Albert-Heim Hutte na Eggstock (3556m) ter se po severni strani gore spustili 1500 vm nižje. Vreme je bilo od oblačnega zjutraj, do meglenega sredi dneva in čiste jasnine pozno popoldne. Res slikovita alpska scena s smučanjem malo čez 45st. Dan je bil res dolg, po 13 urah in cca 2700 vm smo zvečer prispeli v Chalenalphutte. Naslednji dan smo se zadnji spravili iz koče in se povzpeli na Sustenhorn (3503m). Z vrha nam je takoj padla v oči SV flanka Gwachtenhorna, kjer smo lahko zasledili nekaj smučin, ko smo zagledali še dva smučarja smo vedeli, da bo to naš drugi cilj danes. Smučarija po flanki je bila super, strmina v vršnjem delu nekaj čez 45st, nižje manj, ambient super. Prespali smo na markantni koči Tierberglihutte na 2800m. Tudi zvečer smo si v vetrovnem in jasnem vremenu nagledali S flanko Vorder Tierberg (3090m), ki smo jo presmučali zjutraj. Prekrasen ambient in smučarija 1200vm nižje na sever. Nato spet navkreber, kjer si z Juretom privoščiva še eno kratko grapco 45st, ki je obrnjena proti jugu in je bilo smučanje okrog poldneva super. Nato preko sedla med Wendenhornom in Funffingerstockom (malo po 3000m) na V stran. Prespali smo na Sustlihutte. Za zadnji dan pa še vzpon na Grassen (2946m) in dolg spust na S proti Engelbergu. Štiri dni prekrasnega ambienta, dobre družbe, super smučanja. Skupaj se je nabralo okrog 7000vm. Koče so bile večinoma polne, hrana dobra, pivo za Švico še znosno drago. Uživali smo Jure, Miha, Blaž, Beno, Jaromi in jaz.

Zadnja sprememba: 24.04.2019 ob 23:34

V zadnjih izdihljajih

Julijske Alpe | Mala Mojstrovka | na Drevesnico
Domen Zupan
Zirknitzspitze (2934 m) in Rojacherspitze (2987 m)