Turboventilacija
Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 650 m
Zgodnjejutranji Porezen od Podhočarja s kondicijskim bisom do Podbrda.
Cesta do Podhočarja je prevozna brez problema, za pluženje zbirajo prostovoljne prispevke. Prostora je za kakih 8 avtov. Malo čez 6. od avta po klasični špuri (markirana pot) na Porezen. Celca je le kakih 10-15 cm na močno pomrznjeni podlagi. Na Pohoškem Kupu sem prišel na veter, zmeren zahodnik, ostal je z mano do vrha in nazaj. Fino je vleklo, upam da turboventilacija ni vrsta dopinga in da zato ne bom diskvalificiran. Greben je mestoma povsem spihan do pomrznjene podlage, zato poledenel. Če se kdo sprašuje, čemu paščki na palicah - da ti jih veter ne odpihne. Mogoče isto velja tudi za cepine? :)
Zaid lune za Pečmi je lepo popestril jutro, kmalu za njim še vzid sonca. Iz Davče je prišibal Jure, menda so tam razmere še dobre. Na turi Porezen-Davča se je danes izgubila žolna Pieps, poštenega najditelja čaka nagrada. Kontaktiraj avtorja.
Do Pohoškega Kupa spust bolj ubog - zaradi vetra in pomrznjene razgibane podlage, pa še štamfanje. Najboljši del je bil s Pohoškega Kupa proti Hoču; zavetrje, 15 cm suhega celca na trši podlagi. Severno pobočje Hoča proti Podhočarju (tam poteka tudi klasika s Hoča) je slabše, tam je celca manj in podlaga je precej trda, neugodno.
Pri Podhočarju sem se odločil še za bis mimo Robarja čez Pigel proti Podbrdu; ker sem bil že kar daleč od klasične špure proti Robarju, sem moral najprej kar dolgo prečiti gozd proti levi, kar pa zaradi trde pomrznjene podlage ni bil problem. Potem pa po gozdu in kolovozih do Robarja, od tam 20 m vzpona in nato spust naprej po trasi GM4O proti Podbrdu. Pod cca. 1000 m novega snega ni, le pomrznjena podlaga, zato je bila smuka bolj za trening kot za užitek. Snega je za kolikor toliko normalno dričanje zmanjkalo na 650 m n.v., to je 100 m nad Pobrdom, zato sem tam vpregel pse in se vzpel nazaj gor 600 višincev do Podhočarja.
Zadnja sprememba: 28.01.2021 ob 22:53
Poglej si še

V teoriji nezahtevna tura...
