Warning: session_start(): open(/var/www/stranke/www.snezak.si/session/sess_8fb6239661be3672bccf6472c932022f, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/stranke/www.snezak.si/public_html/index.php on line 54

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/www/stranke/www.snezak.si/session) in /var/www/stranke/www.snezak.si/public_html/index.php on line 54
Sneg zna še padati - Snežak Pojdi na glavno vsebino

Sneg zna še padati

Maja Lušina

Danes je bil ponovno dan za raziskovanje vrhov pri Innerkremsu.

2. januarja smo bili na Peitlerju, danes se odločimo za soseda - Bärenaunock ali Pernaunock (2292m).
Včeraj brskamo po točnem imenu, a povsod v opisih ime Bärenaunock, na označevalnih tablah pa Pernaunock. Domačin na planini Bärengruben nam pove, da ima hrib dva imena. Okej, recimo, da sedaj vemo, kam gremo.

Zjutraj na parkirišču ob 8. uri že par avtomobilov - nekaj domačih, nekaj tujih tablic. Sonce se je malo še kazalo, a vedno manj, pa vseeno smuči gor in gaaaas!
Že po sankaški stezi ornh tempo in tako v slabi urci že pribrskamo do planine. Od tam se usmerimo desno, čez lesen most (bolje je prečiti potok par metrov nižje od koče, kjer smo potem prismučali nazaj). Teren za vzpon je za moje pojme lepši, kot za na Peitlerja. Do sedla brez problema, na sedlu pa nas večina zleče serenače, ker je bila podlaga kar ledena. Veter je bil od sedla dalje vedno močnejši, vmes je priletela tudi kakšna snežna plohca, tako, da je bilo treba biti kar zaviti ... no, ampak videli pa smo, da sneg še zna padati!
Na vrhu samo bundo in čelado gor, pse dol, slika ali dve in gas na dol. Je bilo kar frišno! Aja, pa da na Trojarjev orehovček ne pozabim.
Smučarija iz vrha bomba - trdo, nižje pa vse od pršiča do ni da ni: sfurano trdo, napihan sneg, majhne ledene klože,..., od planine dalje pa smuk po sankaški do avta.

Spet en bomba dan v Avstriji!

Extrem team Rožca: Rafko, France, Andrej, Janja in Maja

Zadnja sprememba: 04.01.2020 ob 18:33

Končno 1000 višincev

Julijske Alpe | Kredarica | Iz Krme
Miha Debevc
Ne more biti vedno sonce