Pred Planiško pravljico še malo na turne

Klemen Kotnik
Julijske Alpe | Jalovec | Jalovčev ozebnik

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 900 m

Kot prvi prišleki z avtobusom, smo se člani SD Vizore (kjer je pričel svojo skakalno pot zlati Timi Zajc) v nedeljo zjutraj ob 7h parkirali v vznožju Planiške velikanke. Za vsak slučaj sem zraven vzel turno opremo. Imel sem dobri 2 uri časa, da pred finalno tekmo v poletih dosežem čim več višinskih M s turnimi smučmi....

Prvih 300 m iz Planice proti Tamarju je bilo potrebno opraviti peš, nato pa je po desni markirani poti (sicer proga za tek na smučeh) šlo super do Koče v Tamarju. Le na enem mestu sem moral sneti smuči zaradi 80 m kopne poti. Od Koče naprej je snega še vedno dovolj. Do gozdne meje je bila snežna podlaga trda, kompaktna, ne ledena. Naprej proti Jalovčevemu Ozebniku pa je predelan sneg prekrivala vrhnja 5 -20 cm plast sveže zapadlega snega izpred prejšnjih dni. Zelo lepo sem napredoval po dobro urezani cik cak turno smučarski špuri. Ob 9.20 se je moj čas pred tekmo v Planici iztekel, tako da sem stežka - vleklo me je naprej, razmere so bile res fajn - obrnil slabih 100 m pod razcepom za Kotovo sedlo in Jalovčev Ozebnik.

Sledil je uzivaški, vendar precej osredotočen spust nazaj proti Planici. V zgornjem delu je veliko skal in kamenja, pomešanega in skritega pod sveže zapadlo snežno odejo - očitno je bil skalni podor to zimo - zato je bilo potrebno dobro videti in vijugati mimo. Prismučal sem nazaj v Planico, kjer sem ob 10. uri turno opremo zamenjal za slovensko trobojnico in užival v imenitnem Planiškem vzdušju, navijal za našega Timija in ostale orle...