Od Kleka do Kleka

Dušan Kuralt

Včeraj zjutraj je Simon poslal sms-če imam jutri dopust,a greš zraven. A je morje slano,seveda je. Tak je bil tudi moj odgovor. Okrog 9.30g štartava iz Planine pod Golico. Na štartu malo skorje,do takrat ko se vrneva,bo že odjenjala,sva se tolažila. Kmalu prehitiva mešani kvartet,ki je bil rahlo začuden nad Simonovim oblačilnim slogom. Tudi jaz sem bil,ko sva šla prvič na turo. Više je špura je speljana vseskozi ob ograji in na plano se pride skoraj na desnem grebenu Kleka,precej višje nad Jeseniško planino. Malo pod Klekom je greben spihan,tudi danes veter kar veselo pometa. Z vrha se spustiva na avstrijsko stran. Začetek je skorjast,nato je kar velika napoka,zato smučava proti sedlu Rožca. Od tam mimo koče do začetka gozda pa čisto pravi avstrijski pršič. Edino dobrih 400 izgubljenih višincev je malo pokvarilo užitek ob spustu. Natakneva pse,najdeva špuro in veselo na delo. Nad kočo še nekaj časa slediva špuri,ki gre čedalje bolj proti Dovški babi,zato zavijeva levo in kmalu najdeva svežo sled proti Hruškemu vrhu. Z vrha greva direktno navzdol,večino časa je pršič in mimogrede sva spet na Planini Rožca. Najinim psom danes res ni bilo dolgčas. Do sedla Rožca pridelava spet nekaj višincev. Tam malo pokramljava z dvema,ki sta prišla od Zakamnika. Baje je zadnji km ceste kar leden. Onadva odsmucata v Slo,midva pa še enkrat nad avstrijski pršič. Dokler je še zastonj. Na Planini Rožca vse po starem,tudi špuro do sedla že poznava,le da sva jo tokrat podaljšala do vrha Kleka. Na vrhu vse po starem. Odsmučava direktno z vrha,malo skorje,malo klože,malo južnega snega. Bilo je tudi že slabše. Na Jeseniški planini je kot sredi pomladi,le ozek trak snega je na voljo za smučanje. Nižje v gozdu je še malo puhca,do potoka so kar dobre razmere. Klanec od potoka naprej se mi je danes zdel daljši in bolj strm,leta pač,naprej po gozdu pa je šlo kakor je pač šlo.Snega je dovolj,predvsem pa še ni bilo ledeno. Avto sva imela pri cerkvi,tisti klanec do tja,no,o tem pa ne bi na tem mestu. Že dolgo pa se nisem tako razveselil avtomobila kot danes. Ja,lepo je bilo,Simonov dopust je bil kar dobro porabljen. Sam pa sem prekrižal še en penzionistični dan.

• Proti grebenu Kleka
  • Glih tako toplo tudi ni bilo,ampak...