Kraljevsko okoli Königstuhla

Dušan Kuralt

Ker je Slovenija trenutno bolj slabo založena s pršičem,smo se ponj odpravili k našim severnim sosedom. Königstuhl in okolica naj bi ustrezala našim kriterijem. Včeraj zvečer pokliče Zvonko,če sem kaj pogledal za vreme v tistih koncih. Da naj bi bilo zelo mraz,pa še pihalo naj bi. Odvrnem,da je turno smučanje (še vedno) zimski šport na prostem,da pa bom pogledal,kakšne so razmere okoli Portoroža. Kljub vsemu danes malo pred 10h parkiramo nad Innerkremsom pri Dr.Josef-Mehrl Hütte. Termoter se ni mogel odločiti,ali bi kazal -13 ali -14,pa smo zaokrožili na -15. K sreči ni pihalo,tako,da se mraz ni čutil. Po dolini smo najprej prehiteli skupino Slovencev,izmenjali par besed in krenili proti Konigstuhlu. Vrh je spihan,vendar smo se nanj povzpeli brez srenačev. Odsmučamo do sedla,nataknemo pse in po Z strani grebena na Friesenhalshöhe. Z vrha odsmučamo po mix podlagi,na dnu spet zaprežemo pse,naslednji cilj je bil Seenock. Na vrhu srečamo drugo skupino Slovencev. Po kratkem posvetu vsi odsmučamo do doline. Z vrha je bila smuka malo mešano,ko pa pridemo do gozda,se je začel pršič. V dolini se takoj strinjamo,da velja stvar ponoviti,tokrat je cilj Sauereggnock. K sreči smo našli narejeno špuro,hvala avtorju,vreme nas je pa tako vsezkozi služilo. Smuka je bila tokrat že z vrha čisto užitna,gozd je bil pa sploh TOPSHIT. Vsezkozi smo se držali rahlo levo,tako,da smo brez poganjanja prišli do avta. Čudovit dan,dobra smuka,dobra družba.Nazaj grede smo čisto pozabili,da imamo radio v avtu.

• Königstuhl
  • Bojni posvet
  • Seenock
  • Proti Sauereggnocku
  • Sauereggnock
  • Sauereggnock-z vrha se vidi koča Dr.Josef Mehrl hutte.