Kljub megli na vrhu - Kraljica!

Maja Lušina
Julijske Alpe | Rodica | Proti planini Suha

Smuči takoj ob štartu romajo na ruzrak za dobrih 15 minut. Nad najstrmejšim klancem v gozdu zapnemo in oddrsamo proti planini. Predhodniki so se vsi odločili za teren v desno - okoli; mi nadaljujemo "klasično" v levo - naravnost skozi graben. Od planine dalje smo špuro vlekli na frišno, na nekje 5cm predelanega puhca. V grebenu je šlo, zaradi odličnih razmer, na smučeh vse do najožjega dela, kjer smo odpeli in nesli. Proti vrhu nas ulovijo meglice, ki so bile vedno gostejše.

Skozi meglo odsmučamo v smeri prihoda in potegnjene špure. Razmere za smuko, sicer kljub megli, idealne - po 5cm včerajšnjega predelanega puhca. Kmalu pridemo nazaj pod pas megle, od kjer smo vse do planine le še vriskali! Odlični pogoji in ko na takšnem terenu zavijaš prvi je še sploh nekaj posebnega. Na planini kratka malica, potem pa še malo oddrsavanja skozi gozd, vse do tam, kjer smo smuči prej tudi zapeli. Odpnemo in po stezi peš do avta.

Kljub megli na vrhu se je Rodica zopet izkazala kot Rodica-kraljica!