DO OKNA

Maja Lušina

Z gondolo iz Sella Nevee ob 8.45 (prej ne odprejo okenca za karte - enosmerna gondola 5€).
Peš naprej po progi, najprej desno in nato levo - urejeni prav za turne smučarje - do sedla Prevala in naprej po smučišču po SLO strani. Vmes nekaj malega megle, vendar jo vseeno spet presežemo.
Mahnemo jo direktno prečno od vrha sedežnice proti oknu. Špura oz. smučina je bila stara - vseeno gre okej, na nekaj delih pa je bilo treba malo bolj "pribiti", vendar vseeno ne preveč za srenače. Jaz nekaj metrov pod vrhom dam robo na ruzrak - stopinje do vrha okej in hoja kar "plezalna", zaradi pre"malo" snega.
Smučarija z vrha 2 zavoja "na zihr", nižje poezija - spodaj grifik sneg, s par cm odjenjane podlage. Bomba vse do Ski bum bar-a (sedežnica spodaj ni obratovala, zato se - nažalost - odločimo za smer direktno baru).
Odsmučamo s pomočjo sedežnice s SLO in ITA stranjo - vse do Gilbertija ... kjer avtomatsko zavije notri ... :)
Smučišče super urejeno, sicer po 12. uri že nekaj zvoženih kucljev, ki se jim s turnimi dilcami lažje ognješ. Super idila za praznični dan. Mimo "Aljaža", seveda. :)