Dan, ukraden bogovom

Domen Zupan

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 900 m

Streljaj od množic, ki so se vile proti Struški, Korenščici... se edini parkiramo v križišču za Trilobit in se po spodnji poti napotimo proti Planini Stamare, menda najlepši planini v Karavankah. Dobro uhojena špura pešakov nas zapelje preveč proti planini Boncla, na kar se po navigaciji, prosto po gozdu usmerimo proti Stamare, kjer kakih 10 min pod planino naletimo na dobro uhojeno pasjo sled po pravi poti. Sledimo ji do Hrašenske planine, kjer se nam pokaže še povsem nedotaknjen Kamnitnik. Predhodniki so nadaljevali proti Vajnežu, na sploh je imel le ta danes kar precej obiska. Mi se zadovoljimo s Kamnitnikom in neprekinjenimi fenomenalnimi razmerami v izvrstnem pršiču z vrha, mimo Hrašenske planine na Stamare, eksperimentiranje navzgor v spodnjem delu pa nam je bilo v pomoč pri iskanju idealne linije navzdol. In vse nas je čakalo še nedotaknjeno. Zadnjih 100vm skorje tokrat ni moglo pokvariti celotnega vtisa, da je bila to najboljša in najlepša smuka sezone.

Zadnja sprememba: 29.01.2023 ob 21:20

Goli vrh, razgledi za bogove

Kamniško-Savinjske Alpe | Goli vrh | V območju letne poti
Boštjan Kokalj
FAFF

Karavanke | Peca, Bistriška špica | Nemška krnica (mimo Najbrževe peči)