Grintovec z Jezersko Kočno

Matej Kosem

Po skoraj treh tednih hribovske abstinence sem izgubil nekaj občutka glede razmer tam gor. Ob pogledu na južne strani kamniških hribov, razmere delujejo bolj klavrno. Pa me je Klemen zmotiviral, da sploh ni tako slabo, kot zgleda, in smo šli. S Klemnom in Primožem se z avtom zapeljemo še nad Suhadolnikovo domačijo. Ob 6.30 smo nared. Itak je bilo napovedano bolj slabo vreme in si privoščimo malo poznejšo uro. Gor na Dolce jo mahnemo po lovskih prehodih levo od skoka nad meliščem. Dol grede nam je kasneje gams pokazal, kako se zadevam streže tukaj v bregih. Direttissimo desno ob skoku je imel podelano v par minutkah. Na ca. 1500 m pridemo do uporabnega snežnega jezika pod zahodno steno Grintovca. Sneg uležan, super za hojo brez derez. Ena kratka prekinitev in še kopni skoki čez plate trave pa smo na smučarsko zveznem delu. Zelo spodbudno. Sem pričakoval slabše razmere. Dile ves čas na hrbtu in nihče se ne pritožuje. V konti med Jezersko Kočno in Grintovcem nas preseneti modro nebo. Tega si niti nismo želeli ob tejle uri (malo čez 9). Kako je narejena grapa v Grintovcu, najlepše vidiš z Jezerske Kočne. In jo mahnemo gor. Sneg nekoliko gnil, vendar dobro drži. Vsi prehodi še lepo zaliti. Tudi vreme drži celo pot na vrh. Z vrha Kočne odvriskamo v perfektnem gnilcu ob 10.30. Aja, tudi Grintovec je zgledal dobro, z izjemo enega detajla kmalu pod vrhom. Želja je bila, energija tudi in smo jo porinili še tja gor. Sneg super kompakten, ravno prav mehak, edino okrog detajla je bilo malo več gnilobe. Vreme se je med tem pokvarilo. Vsaj vroče ni bilo. Danes je imel vrh že nekaj obiska, sodeč po stopinjah z juga. Malo čez 12 se spustimo v grapco proti Dolcem. Za nas danes super smučarija, kljub telovadbi okrog kopnega dela. Klemen in Primož nista snemala smuči, sam pa sem dvesko snel za kak meter. Zaplate snega v finalnem delu Dolc ponucamo maksimalno. Kljub poletni sceni v dolini se gor v hribih še najdejo fajn konci za smučarijo.

• Dolci
  • Klemnova in Vrhotova Skuta ter naš Grintovec
  • V območju letne poti na Kočno
  • Ne čisto z vrha ampak skoraj z vrha:)