BTC è chiuso...štacune pa super založene :)

Darja Zaplotnik
Karavanke | Begunjščica, Veliki vrh | Grapa v severozahodnem grebenu

Na Ljubelju nas je malo vznemiril pokrov megle na višini cca 1700. Neobičajno visoke temperature pa smo itak pričakovali.
Najprej smo zarinili v Y. Megla v njem je bila kar konkretna, zato nismo prav dosti tipali o uvozu vanj temveč lepo odtacali na vrh Begunjščice. Bele zavese so se sicer semintja umaknile...da smo lahko videli recimo Vrtačo v soncu. :P

K sreči sva bila z Markotom v Centralni že v petek dopoldne, zato ni bilo težko zadeti prehoda z grebena v Smokuški plaz. Razmere v njem smučarsko čudovite. Poglihana flanka do kamor seže oko. Naša očesca so bila sicer malo zarošena vsled megle. Sicer pa res top smučarija. Pod meglenim pokrovom smo potem štepali zavoje kot za šalo, dokler se ni pojavil cukajoč ojuženec. Brez resnega štajnkontakta pripelješ povsem do travnikov pod Kočo pri izviru Završnice.
Od tam smo potem odcuckali nazaj v smeri Zelenice, se povzpeli preko letne poti za Roblek do Grape v SZ grebenu. Vzpon se je dalo opraviti brez derez. Podlaga je bila namreč precej omehčana. Razmere v grapi odpuščeno na trdi podlagi (včeraj je bil povsem zgoraj še uležan pršič).
Snežišča pod njo so še vedno precej poravnana, saj v tem delu običajno prav veliko ljudi ne smuča. Se pa splača, v torek sem namreč našla tu na kupe nezvoženega suhca. :)))

Danes se je še dalo pripeljati do parkinga. Z veliko mero pazljivost in občutka seveda. Zdi pa se mi, da sem ob robovih nad zaključno strmino že ugledala popke teloha. ;)

Zdaj pa prosim vsi pisalo in papir v roke. In se ve, kaj bomo spisali gospodu dedku Mrazu :)))

Lepe praznike in srečno!

Aja...kalorije božičnih dobrot na današnji turi (cca 1600 višincev) skurili Marko, Aco in Darja.

Zadnja sprememba: 27.12.2022 ob 10:11

Dva obraza drugič

Julijske Alpe | Nad Šitom glava | normalna
Miha Debevc
Ko je smučanje ozebnika lažji del ture