Begunjščica po Šentancu

Dušan Kuralt

Ko ne veš kam,sploh po včerajšnjem vetru,greš pač na Zelenico. Gor bo že nekako,dol se pa pa še drek vali. Zjutraj napišem Simonu,naj za vsak slučaj vzame še cepin in dereze. Na Ljubelju je bilo ob 9h že ohoho ljudi,tolažilo naju je,da pa ne bova zadnja. Smučišče je spedenano v nulo. Sam še pomnim,ko je smučišče obratovalo. Tako speglano ni bilo nikoli. Trd,grifig sneg,na plazu sem pogrešal srenače. Dalo se je brez,ampak je šlo kar na knap. Na vrhu plazu je sledil bojni posvet. V Šentancu sva videla le enega osamljenega jezdeca,čreda se je valila proti Zelenici. Ker moj čredni nagon ni do konca razvit,sva jo ubrala v Šentanca,po sistemu "bo že kako". Natakneva srenače in v breg,dokler bo pač šlo. Že med vzponom se je videlo,da bo smučarija vrhunska. Na vrhu plazu smuči romajo na nahrbtnik. Tam srečava kar konkretno grupo Hrvatov,ki se peš vračajo
Greva po njihovih stopinjah,problem je samo v tem,da so šli oni dol in so imeli malo dolge korake. Na grebenu naju pozdravi veter,ampak nič hujšega. Tam sam nataknem smuči,Simon pa gre do vrha peš. Greben je mestoma spihan,kar za gor ni problem,dol grede pa je treba biti previden.Na vrhu sva bila sama. Smučarija z grebena je najprej kar malo sitna zaradi pomrznjenega snega,Ko pa se plaz razširi in se začne trd,speglan sneg,pa se začne uživancija. Čista petka. Da ne bi bilo prehitro konec užitkov,se večkrat ustaviva in opazujeva množico. Zanimivo,da za na vrh, razen pešakov,nisva imela posnemovalcev. Še spust po smučišcu in končna ugotovitev,da je bilo vredno vsake kapljice znoja.

Zadnja sprememba: 05.02.2023 ob 14:33

Včeraj na veter, danes na mraz