Ski cycle to the sea

Samo Kham

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.750 m

Kakšnih dobrih 14 dni nazaj mi je Nočev Jurček pisal na Viber, da imata s Štabucevim Brinkotom namen v soboto 22.6. ponoviti neumnost, ki smo jo prvič naredili 10.6.2017. Torej turna smuka na Ledeniku pod Skuto in kolesarjenje na Tartinijev trg v Piranu. Na koncu sledi še skok v morje. Seveda vse na lasten nožni pogon.
Hm, zadnji mesec se mi nekoliko oglaša koleno, v levi rami pa imam nekaj tetiv vnetih. Za prvomajske sem šel plezati, sicer ne zaradi samega plezanja, saj sva plezala 4ko. No, kakor koli že, situacija v rami se je le malo poslabšala in tako sem po tem raje naredil nekaj turnih smukov in oglasil se je še patelarni ligament levega kolena.
Ampak, ker smo norčki, kakor bi rekla Lidija Honzak, sem po parih dneh premisleka Juretu sporočil, da pičim zraven.
Slab teden pred akcijo sem za idejo povedal že stalnemu udeležencu, bratu Gorazdu in ekipa štirih mušketirjev je bila narejena.
V soboto smo se okoli 1:30 odpeljali iz Ljubljane. Uro kasneje smo parkirali na parkirišču v Ravenski kočni. Sledilo je pakiranje, vezanje smuči in pancerjev na nahrbtnike. Malo pred tretjo zjutraj smo si jih natrpali in odpeketali proti Ledinam, no Vadinam, da ne bo zamere. Korakali smo strumno in veselo. Ob soju čelnih svetil, nas je spremljala Eva, ki je bila del spremljevalne ekipe.
Kar kmalu smo prisopihali do začetka snega na 1750 m. Pohodniške čeveljce smo zamenjali za smučarske in skočili na smuči s kožami. Le Gorazdov Joža je pustil smuči na nahrbtniku. Eva se je zadekala v puhovko in nas pridno počakala. Snežišča je bilo za slabih 400 višncev, tako da smo bili hitro na vrhu. Turno smučarske klože smo odlepili in odsmučali proti dolini. Zgornji del je bil nekoliko kamnit, nižje pa je bilo že boljše. Seveda smo bili kar nekaj ur prezgodaj. Verjetno bi bilo po 11h optimalno. No, za nas je sledilo še cca 190 km kolesarjenja do morja in rana ura je bila zlata.
Še pred šesto smo od vijugali snežišče in jo ocvrli nazaj dol proti cestnim kolesom. Pot je minila hitro. Le moje koleno se je nekoliko oglašalo. Rekel sem si, na kolesu bo sigurno bolje. Okoli 7h smo pridrajsali do avtov. Sledilo je preoblačenje, priprava na kolesarjenje in filanje čokoladic v žepe kolesarskih majic.
Ta bolj resne dva sta odtekla proti asfaltiranemu delu ceste, druge dva pa sva že takoj začela na kolesih.
Še pred osmo uro smo, na asfaltu, začeli z resnim kolesarjenjem proti morju. Eva nas je pridno slikala in spremljala. Prvi postanek smo naredili v Tacnu. Tu sta se spremljevalni ekipi, torej Evi, pridružila še Nejc in Marjana. Do Vrhnike smo lepo nadaljevalni in še pred klancem naredili drugi postanek. Tu se nam je na kolesu pridružil Nejc in nam rezal zrak. Vse tako smo nadaljevali do Planine, kjer smo si nafilali bidone in jo pičili naprej čez klanec proti Postojni. V Senožečah je bil predzadnji postanek in filanje bidonov. Tokrat smo se zagnali proti Italiji in kolesarili mimo Trsta. Zadnji postanek je bil v Kopru, kjer sta se Nejc in Eva zamenjala. Sledilo je kolesarjenje po Parancani, vse do konca tunela za Portorož. Tu smo zavili desno v Piran in še pred 17h smo bili v Piranu. Žal nas je tokrat sluz odvrnila od skoka v morje.
Skupno smo bili aktivni 14 ur. Zjutraj na turi na Ledine smo naredili več kot 1100 višinskih metrov, od tega smučali dobrih 350 m. Prekolesarili smo nekje 185 km in naredili 1300 višinskih metrov vzponov.
Akcija je res ratala odlično. Najlepša hvala Nejcu, Marjani in Juretovi boljši polovici Evi za super logistično in foto podporo. In seveda hvala vse za super dan.
Dogodek smo izvedli petič, med letom 2017 in 2020 je bil vsako leto, po tem je sledilo tri leta pavze.

Hvala za podporo:

Zadnja sprememba: 27.06.2024 ob 21:46

KLOBEN

Visoke Ture, skupina Goldberg | Kloben | normalka
Maja Lušina
Zadnja sansa za predsihtni skok na super sneg