"Pravilno,če je dobro,se je treba tega kar držati"

Gorazd Zupan

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 900 m

...mi je dejala turnosmučarka kolegica, ko sem ji povedal, da sva včerajšnjo turo Pod Kriško steno ponovila, ker je bilo prejšnji dan tok dobr.
Ob 8h sva prva na parkingu.
Špuro, katero smo imeli včeraj na tapeti zapustiva, ko prideva iz gozda. Ampak jo je v difuzni svetlobi ob vseh buhtelnih in grapcah težko optimalno speljati, tako, da... mogoče smo avtorju prvotne špure delali krivico.
Skozi žleb, predvsem v ožjem delu je bila špura od smučarjev od prejšnjega dne že kar uničena. Cel vzpon je čisto narahlo snežilo.
Zgornji del je imel včeraj malo skorjice, danes pa je snežni poprh to skorijco zmehčal in naredil fantastične pogoje.
Že prejšnji dan sva smučala desno(gledano dol) in zadela terno. Večina je včeraj smučala v levi žleb, zato je bilo danes stanje desno podobno, kot včeraj, ko sva ga zapustila :).
V četrtek je Janez lepo naredil sled v strugi Velike suhe Pišnice. Če je bilo za njih težko, je bilo za naju kot v videoigrici. Zabavno :). Tako sva danes še bolj korajžno zapeljala med balvane.

• Jutranji pogled v žleb, kjer je potegnjena špura
  • Lep dan brez vetra
  • Zabava se je začela
  • Zabavno po strugi
  • Tista, ja ja, tista talepa, tista je moja