PO BELEM GOVNU KOPANJE V PRŠIČU

Andraz Gulic

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 1.400 m

V soboto sva s Tomijem tuhtala ali se splača skočit na Sello neveo glede na to da nas je s Sebo v torek po zelo obetavni napovedi pričakalo na vrhu skoraj meter mokrega snega (ob 12h naj bi blo +3), tako da je bila cela fura ko po jajcih.

Nič, zjutraj gledamo napoved in vidimo da sneži ko sto mater in temperature pod ničlo…we give it a GO. Prideva med prvimi na parkirišče , temperatura -2 in okoli nas že vse lepo zasneženo. Prvi del proge smo mogli kar pešačit ki ni bilo podlage kljub 15 cm svežega snega. Po 20 min hoje je bila že lepa ledena podlaga z novo zapadlim snegom. Korak za korakom je bilo vedno več snega in so se nam že smejala usta, kako bo super maja mesca furat powder. Po dobi urci in pol pridemo do koče (Tomi prvič na turni skoraj izdahnu dušo :D ). Plan je bil da gremo do vrha Prevale vendar je blo okoli na strmih pobočjih precej živo z manjšimi plazovi suhega nesprijetega snega, tako da pri koči nekaj pojemo in gas nazaj v dolino.

Top fura..zgornji del do pol metra pršiča, na določenih delih tudi do meter napihanega, spodnji del pa malo manj ampak kljub temu vredno nedeljskega obiska Selle Neve-je. Prifurali smo vse do predzadnjega ovinka smučišča kjer smo pobrali par kamnov tako da bo ta teden potreben spet kak servis smuči :D. Bi reku, da je bila ta letos res zadnja "zimska" tura ampak pustimo se presenetit.