Mir v Fužnarskih planinah

Lucija Odar

Nadmorska višina začetka strnjene snežne odeje: 550 m

Ta teden smo naredili dobro reklamo za Rodico na vseh socialnih omrežjih, zato se jo ta vikend izogibam v širokem krogu. Vseeno sem ljubiteljica miru v hribih in mi pretirane množice tu ne sedejo...

Zato se s sosedom odločiva, da greva v Fužnarske planine in napadeva še kakšen hrib mimogrede. Mimo planine Blato, planine Jezero naprej na Dedno polje. Spogledujeva se s Kredo, vendar se vseeno odločiva, da greva dalje proti Ovčariji. Razmere za hojo dobre, navdušena sva nad pršičem v senci in se veseliva spusta. Od Ovčarije naprej temperatura zraka hitro narašča, sneg postaja južen in pri vzponu proti vrhu Štapc nama težave delajo cokle. Od vrha Štapc do vrha Male Tičarice hodiva s srenači, ki so bili kar obvezna oprema na poledenelih prečkah. Na vrhu prav poletno vzdušje - sonce, toplo, brezvetrje... Malo uživava v razgledih in ko se nama zazdi, da so tudi zadnje prečke odjenjale, odsmučava nazaj. Smučarija čisto spomladanska, le v senci pomrznjeno. Par zavojev pršiča sva bila deležna le od Dednega polja do planine Jezero. Od jezera do Blata danes razmere boljše od zadnjič, saj je čez trdo podlago v nedeljo padlo 10 cm snega. Po cesti priabručava prav do avtomobila "pri Skuti".

Fužnarske planine in okoliški hribi so pozimi izjemni, vseeno pa jih obišče malo ljudi, saj je za dobro smuko potrebno veliko hoje, na spustih pa se ne moremo izogniti poganjanju preko ravnin in "štanfanju" protivzponov.

Smuk!

• Ovčarija
  • Cokle
  • Razgled na vrhu
  • Spust

Zadnja sprememba: 16.02.2019 ob 18:07

Zelenica malo doli gor in naokoli

Karavanke | Begunjščica, Veliki vrh | Šentanski plaz
Primož Jerončič
Savinjsko sedlo - super tura v super vremenu