Aerotik z napako

Matej Kosem

Aerotik je bil že nekaj časa na seznamu želja. Mogoče ga letos še ujameva, sva si mislila. Tudi če Aerotik ni več narejen, Kanjavec ponuja še par drugih variant lepe smučarije. Pa se odpraviva s Klemnom iz Zadnjice ob 5ih v breg. Zadnjiški dol je še kar lepo zalit s snegom. Ne ravno na gladko in malo posut s kamenjem. Bo pa kasneje popoldan dobro popucano in zglajeno zaradi Čarovega turnega smuka. Na Prehodavcih sva ob pogledu na Kanjavec malo razočarana, vendar ostajava optimista. Najožji del lijaka od daleč zgleda povsem kopen, pod lijakom precej kanalov, prehod v zgornje vesine tudi ne deluje na kamot zvezen. Mogoče bo od blizu vse skupaj bolje. Prvi kopni del ponudi slabih deset metrov lahke plezarije, vstop na zgornje vesine pa par variant basanja čez kratke kopne odstavke. Kljub tema dvema minusoma v smeri je plusov še en kup, tako da sva navdušena in se odločiva za smučarijo po smeri pristopa. Na vrhu sva malo pred deseto. Med vzponom je bila smer do vrha v senci, podlaga še precej trda in zato raje počakava, da se tista grifig preobrazi v še malo mehkejšo grifig. Med čakanjem uživava v sončku, gledava številčno obiskan Čarov turni smuk z drugega vrha Kanjavca, popravljava Klemnove pancarje … in ena ura kar mine. Ob 11-ih je akcija. Zgornji del je ravno pravšnji za ogrevanje. Najbolj gladek in ne prestrm. Prestop v sekcijo za basanje je strmejši, vendar lepo drži. Zbaševa se vsak po svoji liniji. Ena bolj primerna za smučarje, druga za deskarje. Sledi srednji uživaški del pred plezalnim vložkom. Spodnji kanalski del je pa tudi fleten, ker je že fajn odpustilo. Ob 12ih ga že dobro kuri, vendar se med pešačenjem nazaj na sedlo Prehodavcev večinoma ne udira čez gležnje. Nižje dol sledi lušno vijuganje po odjenancu proti Zadnjici, kjer so bukve že nekaj časa zelene.

• Nič kaj erotični Aerotik
  • Pred plezalnim vložkom
  • Deluje na ozko zvezno tamle gor
  • Zgornji del
  • Spominski Čarov turni smuk
  • Začetek akcije
  • Pred vstopom v sekcijo basanja